Tiada siapa tahu...

Hampir sebulan...
Ku ditemani pelbagai kesakitan...batuk..batuk..tension...demam...pening2
apa jadi dengan aku ni ? Kenapa jadi begini...xray 2 kali...check kahak..
suntikan kenal pasti Tibi apa lagi yang aku perlu alami ?
Sesak nafas awal pagi..malam tak boleh tidur...dilayang2 dengan perkara yang tak senang hati...hampir 2 bulan aku dibelenggu dengan hal2 bodoh...
kenapa aku nak bodoh dan seksa begini lagi > Makan Ubat..habis duit naik taxi ke Hospital hampir setiap hari...tak hilang2 juga kesakitan kebodohan badan ini...

Apa lagi kalu bukan weankham dan karma yang sentiasa melayang2 dikelilingi badan aku ini...yang paling sedih masa ku ke hospital Isnin lalu...14hb, memang seksa..kena suntik DOTS...ambil darah aku dah loya gila dah..tiada sorangpun disisi aku hanya jiwa dan raga aku saja...tunggu Dr punya la lama 2pm - 5pm ambil ubat batuk saja...hmmmmmmmm hidup2...adegan bermula selepas ambil ubat hujan turun lebat...apa nak buat terpaksa tunggu taxi hampir 2 jam...2 jam..direbut dengan orang yang tak prihatin...penting diri sendiri tak ikut Q last2 aku terpaksa jalan ke bas stand juga..dengan hujan yang renyai-renyai...

Lihat jaringan kereta yang teramat sesak...jam dah 7pm tak sedar diri betull....aku nak buat macam mana nie..dalam hati nak jalan ke KFC UM tapi...fikir2 habis pula la..duit aku ni..dah la..spend utk makan, ubat dan taxi...hingga la..aku jadi org penting diri sendiri juga rebut taxi...tapi kena syer dengan budak Arab ke Bangsar dulu...lepas tuh baru balik PAntai Dalam....punyala seksa...setengah jam dari Bangsar...sampai rumah hampir 8 malam...loya letih...sakit hati...kenapalah diri ku keseorangan begini....demam...seorang...makan maggi pula tuh..terlupa...kena injection tak boleh makan...!!! padan muka..malam ni aku demam...nangis puas222 sorang diri...tiada siapa tahu...hati ini kecil hati...macam2 fikir...tiada siapa tahu...melainkan diri yang perlu ada semangat...semangat...TABAH..TABAH...sehingga hembusan terakhir...!!! BATUK lagi...hahahahah

Comments

Popular posts from this blog

SECOND TIME ROUND THAILAND

Trip Sipadan, Sabah

SAPA Vietnam...My Vacation...Still Alive