Happy Birthday To me...me...

060978
Cukup 30 tahun hari ini...pelbagai cabaran dan kejayaan dalam hidup dapatku menoleh kebelakang.... jauh juga perjalanan aku....lama juga aku hidup sehingga 30 tahun...Terima Kasih ayah dan emak yang selalu mendampingi ku...termasuk seorang lagi yang aku memang sayang sangat...tanpa dia disisiku selama 10 tahun tak mungkin aku tabah dan hadapi pelbagai cabaran dan kegembiraan begini...KopPhraKhun semua...
Makan-Makan di KhunThai Restoran, PJ
Mesti ramai yang akan meniup lilin bersama kek kegemaran...ramai yang akan bersama dengan org disayangi...hehehheh bagi aku duk sorang2 kat ofis aje...kesejukan...kelesuan...tapi tak apalah ada yang sms...ada yang call ucap Birthday...nak apa lagi kan...seperti biasa di Kota besar ini, bukan di kampung bolehlah nak masak2 gaduh2 dengan mak...tengok TV makan2.
Yang penting aku happy sangat dapat promotion HOTLINK dan CELCOM free...aku call aje merapu2 dengan kawan2 dengan org yang aku sayangi...hmmmmm nak tahu apa promotion dia....lihat di post selepas ini....heheheheh...

Comments

niramon said…
Moon jangan marah yer.. kalau P'mon nak ucap Happy B'day.... tup tap tup tap...dah masuk angka 30 dah noh....join the gang ja...
มนต์ said…
Tak apa p'Mon narak :) KopKhun ja...Saya suka la no.30 nie heehheeheh...

Popular posts from this blog

SECOND TIME ROUND THAILAND

Trip Sipadan, Sabah

SAPA Vietnam...My Vacation...Still Alive